MŠ pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Zřizovatelem organizace je
Výsledky ze zápisu do MŠ pro školní rok 25/26.
Výsledky zápisu pro šk. rok 2025 -2026 (ke dni 31.5.2025) | ||||||
v Mateřské škole, Hodonín, Sídlištní 2, příspěvkové organizaci | ||||||
podle přidělených reg. čísel | ||||||
MS-Z- | 1 | 2025 | přerušené správní řízení *) | logopedické třídy | 12 | |
MS-Z- | 2 | 2025 | přerušené správní řízení *) | logopedické třídy | 12 | |
MS-Z- | 3 | 2025 | přijat/a | Třídy se sníženým počtem dětí | 10 | |
MS-Z- | 4 | 2025 | přerušené správní řízení *) | logopedické třídy | 13 | |
MS-Z- | 5 | 2025 | přijat/a | Třídy se sníženým počtem dětí | 12 | |
MS-Z- | 6 | 2025 | nepřijat/a z kapacitních důvodů | Třídy se sníženým počtem dětí | 10 | |
MS-Z- | 7 | 2025 | přijat/a | logopedické třídy | 12 | |
MS-Z- | 8 | 2025 | přijat/a | Třídy se sníženým počtem dětí | 11 | |
MS-Z- | 9 | 2025 | přijat/a | Třídy se sníženým počtem dětí | 10 | |
MS-Z- | 10 | 2025 | přijat/a | Třídy se sníženým počtem dětí | 11 | |
MS-Z- | 11 | 2025 | přijat/a | Třídy se sníženým počtem dětí | 11 | |
MS-Z- | 12 | 2025 | přerušené správní řízení *) | Třída pro děti s vadami zraku a poruchami chování | 12 | |
MS-Z- | 13 | 2025 | přerušené správní řízení *) | logopedické třídy | 13 | |
MS-Z- | 14 | 2025 | nepřijat/a z kapacitních důvodů | Třídy se sníženým počtem dětí | 10 | |
MS-Z- | 15 | 2025 | přijat/a | Třídy se sníženým počtem dětí | 13 | |
MS-Z- | 16 | 2025 | přijat/a | Třídy se sníženým počtem dětí | 9 | |
MS-Z- | 17 | 2025 | přerušené správní řízení *) | logopedické třídy | 9 | |
MS-Z- | 18 | 2025 | přerušené správní řízení *) | Třída pro děti s vadami zraku a poruchami chování | 5 | |
MS-Z- | 19 | 2025 | žádost vzata zpět | logopedické třídy | 9 | |
MS-Z- | 20 | 2025 | přerušené správní řízení *) | Třída pro děti s vadami zraku a poruchami chování | 10 | |
MS-Z- | 21 | 2025 | přijat/a | Třídy se sníženým počtem dětí | 13 | |
MS-Z- | 22 | 2025 | přijat/a | Třída pro děti s vadami zraku a poruchami chování | 10 | |
MS-Z- | 23 | 2025 | přerušené správní řízení *) | logopedické třídy | 10 | |
MS-Z- | 24 | 2025 | přerušené správní řízení *) | Třída pro děti s vadami zraku a poruchami chování | 13 | |
*) Správní řízení o přijetí dítěte není uzavřeno, bude ukončeno po dodání potřebné dokumentace přijetím dítěte, pokud budou splněny formální náležitosti. Správní řízení není uzavřeno na základě žádosti zákonných zástupců. Bodový zisk za stupeň podpůrných opatření byl stanoven na základě předpokladu jejich udělení. Možný nesoulad se skutečností může mít vliv na celkové pořadí, ale nebude mít vliv na přijetí. |
Vítejte u nás ve speciální školce.
Pojďme spolu smysl(ů)plně poznávat svět…
Mateřská škola pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami vzdělává děti zejména se závažnými logopedickými potížemi, zrakovými vadami, sluchovým postižením, tělesným postižením, autismem, vývojovými poruchami pozornosti a chování.
Poskytujeme všestranné předškolní vzdělávání a přístupy s akcentem na komplexní rozvoj a zapojení všech smyslů. S dětmi realizujeme neurovývojovou stimulaci, hipoterapii, canisterapii, muzikoterapii, bazální stimulaci, využíváme prvky snoezelen, ABA, Handle a dalších smysl(ů)plných přístupů.
Smysl(ů)plně poznáváme svět
„Když dětem umeteme cestičku, když odstraníme všechny překážky, odstraníme zároveň všechny pobídky k růstu.“
J. Šturma

Smysl(ů)plné cestičky nás vedou do smysl(ů)plné školy. Ta je místem klidu, radosti a setkávání pro děti i rodiče. Naším průvodcem na cestě za poznáváním světa jsou smysly. Pomáhají nám vnímat svět celostně a ukazují nám souvislosti. Pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami je zprostředkování světa skrze smysly zvlášť důležité a přirozené. Naše cestičky do světa provází spousta chutí, vůní, zvuků i barev. Chceme prostřednictvím smyslů rozvíjet kompetence vymezené pro předškolní věk a reagovat na individuální možnosti každého z dětí.
Dvojsmyslné pojetí podtitulu školy „Smysl(ů)plná škola“ vyjadřuje multisenzorické pojetí výuky, stejně jako důležitost vhodného pedagogického směřování a individuálního přístupu. Přejeme si, aby škola byla místem klidu, radosti a setkávání pro děti i rodiče. Chceme, aby všichni zaměstnanci vnímali svou práci jako smysluplnou a snažíme se vytvářet takové podmínky, aby mohli využívat svůj potenciál k rozvoji dětí i sebe sama.